کامیون های چینی تازه وارد به بازار ایران

گروه سیبا موتور که از زیر مجموعه های شرکت بهمن دیزل است به تازگی و دست به رونمایی از چهار محصول از برند فاو زده است.سه کشنده و یک کمپرسی طراحی شرکت معتبر فاو چین است و هر کدام دارای ویژگی و آپشن های خاص خود می باشد.

در ادامه به جزئیات بیشتری درباره این محصولات تازه وارد خواهیم پرداخت.

مشخصات کشنده فاو J7

کشنده فاو J7 از شاخص ترین خودروهای این رونمایی بوده است. این کشنده دارای موتوری 12.5 لیتری با قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 2600 نیوتن متر است. گیربکس بکار رفته در آن نیز از نوع 12 سرعته اتومات مجهز به ریتاردر است. تعلیق عقب این کشنده بادی دارای 4 بالشت هوا و سیستم تنظیم ارتفاع مجهز به میل موج گیر می باشد.ترمز جلو و عقب فاو در جلو و عقب از نوع دیسکی است. تجهیز شده به دو مخزن سوخت با ظرفیت 1400 لیتری است. از دیگر امکانات و تجهیزات کشنده فاو J7 نیز می توانیم به سیستم های پیشرفته ترمز مانند سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد لغزش و سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، کولر و بخاری درجا،سیستم مولتی مدیا،غربیلک فرمان به همراه کلیدهای کنترل برای دسترسی راحت تر رانندگان، سیستم تهویه مطبوع به صورت تماما اتوماتیک، روشنایی خودکار چراغ های جلو، سیستم برف پاک کن خودکارو آینه های بغل مجهز به گرمکن با قابلیت تنظیم برقی اشاره کنیم.

مشخصات کامیون کمپرسی فاو J6P

دیگر محصول تازه رونمایی شده کامیون کمپرسی فاو J6P می باشد. این کامیون قرار است با دیگر کمپرسی های چینی بازار به رقابت بپردازد. این کامیون دارای موتوری شش سیلندری با ظرفیت 11050 سی سی که حداکثر قدرت تولیدی آن 460 اسب بخار با گشتاور  2200 نیوتن متر است. گیربکس کامیون فاو 16 دنده از نوع دستی است که به ریتاردر 5 زمانه تجهیز شده است و از برند ZF است.

ظرفیت مخزن سوخت این کامیون دارای گنجایش 400 لیتر به همراه یک مخزن ادبلو 40 لیتری است. از امکانات رفاهی کامیون کمپرسی فاو J6P می توانیم صندلی راننده مجهز به تعلیق پنوماتیک و گرم کن و سرد کن با قابلیت تنظیم در شش جهت، سیستم مولتی مدیا لمسی به همراه رادیو ره یاب، بلوتوث و یو اس بی، بخاری درجا، یخچال مسافرتی، دوربین دید چهار جهت و سیستم روشنایی اتوماتیک را نام ببریم.

مشخصات فنی کشنده فاو جفت محور J6P

کشنده جفت محور فاو J6P سومین محصولی است که به دست سیبا موتور رونمایی شده و قرار است از سال آینده به بازار عرضه شود. این کشنده دارای پیشرانه ای با قدرت 460 اسب بخار و حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر است  که ظرفیت حجم آن 11050 سی سی است. گیربکس آن نیز 16 سرعته از نوع دستی مجهز به ریتاردر 5 مرحله ای ساخت برند زد اف آلمان است.

سیستم تعلیق این کشنده جفت محور از نوع فنر تخت چند لایه پارابولیک است که به میل موج گیر و کمک فنر هیدروتلسکوپی تجهیز شده است و در عقب دارای فنر تخت چند لایه پارابولیک دو مرحله ای است که به میل موجگیر و کمک فنر هیدروتلسکوپی مجهز شده است. سیستم ترمز بکار رفته در کشنده فاو J6P در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه ای است.

امکانات و تجهیزات کشنده فاو جفت محور شامل سیستم ترمز اضطراری، سیستم رادار خط خوان، قفل مرکزی به همراه ریموت، شیشه بالابر برقی، آینه های کناری برقی، جک بالابر،قطع کن باطری و فرمان تجهیز شده به کلیدهای کنترل سیستم مولتی مدیا و کروز کنترل، بادگیر سقف، بوق برقی و شهری و بوق بادی بین شهری و آلارم دنده عقب است.

مشخصات فنی کشنده فاو تک محور J6P

و اما آخرین کشنده رونمایی شده توسط سیبا موتور که از 19 آذر ماه 1402 از طریق نمایندگی های معتبر سیبا به فروش می رسد. لازم است خریداران بدانند که این محصول دارای گارانتی 36 ماهه 250 هزار کیلومتر کار است و دارای سرویس رایگان است.

کشنده J6 دارای پیشرانه ای 11 لیتری شش سیلندر توربو دیزل به قدرت 460 اسب بخار با گشتاور 2200 نیوتن متر است. گیربکس بکار رفته در آن از نوع 16 سرعته دستی،ساخت شرکت آلمانی زد اف است.

امکانات ایمنی کشنده تک محور فاو از جمله کروز کنترل، سیستم ترمز اظطراری هوشمند،بخاری درجا، سیستم روشنایی اتولایت، سیستم محدود کننده سرعت، هشداردهنده دنده عقب، کابین مستحکم دارای تاییدیه اروپا، چراغرانندگی در روز، آینه های کناری به همراه گرمکن و قابلیت تنظیم برقی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک هستند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما