کامیونت فورس

کشنده امپاور و کامیونت فورس در بورس پذیرش شدند.

طبق گزارشی که از سوی سازمان بورس کالا اعلام شده است و طبق مستندات و مدارکی  که از سوی بهمن دیزل به این سازمان ارائه شده بود و جلسه هیات مدیره ای که در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ صورت گرفت ، کشنده امپاور و کامیونت فورس ۱۲ تن در بورس عرضه خواهند شد.

گروه بهمن دیزل که پیش تر هم بارها محصولات خود را در بورس کالا عرضه کرده بود اینبار نیز موفق شد دو محصول دیگر را برای عرضه در بورس پذیرش کند.

بهمن دیزل یکی خودروسازان مطرح در زمینه تولید خودروهای تجاری است که اخیرا دو محصول جدید خود کامیون امپاور ۱۹ تن و فورس ۱۲ تن را به بازار عرضه کند.

 

معرفی کامیونت فورس ۱۲ تن

کامیونت فورس 12 تن محصول نوپای بهمن دیزل دارای موتور 4 سیلندری با حداکثر قدرت 210 اسب بخار و گشتاور 760 نیوتن متراست. گیربکس بکار رفته در آن 8 سرعته دستی از برند مشهور  Fastمی باشد.  مخزن سوخت فورس از جنس آلومینیوم و دارای ظرفیت 600 لیتر و مخزن ادبلو 25 لیتری است. ظرفیت مجاز این کامیونت 12 تن است.

از دیگر امکانات فورس ۱۲ تن می توانیم به سیستم ضد لغزش،سیستم ترمز اضطراری هوشمند،کروز کنترل،آینه بغل های برقی،سیستم مالتی مدیا،تخت خواب ،سیستم تهویه مطبوع،جک بالابر برقی وصندلی پنوماتیکی راننده با قابلیت تنظیم اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما